kk2 mussennest dag 1 - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van Kinderkamp-2 - WaarBenJij.nu kk2 mussennest dag 1 - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van Kinderkamp-2 - WaarBenJij.nu

kk2 mussennest dag 1

Door: Esmee van Maris

Blijf op de hoogte en volg Kinderkamp-2

02 Augustus 2014 | Nederland, Otterlo

En...... we zijn van start gegaan!!!!, kinderkamp week 2 2014 is begonnen. dit jaar is het thema'SUPERHELDEN'. Kinderen stromen binnen in mega mindy pakjes en superman shirts. zorro's, mario's echt iedereen is van de partij. Als de bedden opgemaakt zijn, de koffie is opgedronken en iedereen zijn/haar plekje gevonden heeft word het tijd dat de ouders vertrekken en kan het kamp echt gaan beginnen. aangezien het weer niet zo mee zit zijn we al direct verplicht om het programma om te gooien en word er binnen flink geknutseld. na de opklaring van het weer is het tijd voor wat foto's en een actief spelletje buiten. gezellig samen eten en daarna douche en naar bed. zouden ze al moe zijn? denkt de leiding... daar zullen ze vannacht snel genoeg achter komen....

benieuwd hoe morgen zal verlopen?
blijf onze blog volgen voor alle spannende avonturen van kinderkamp het mussennest.

• 03 Augustus 2014 - 10:01

Hilde:

Beste brugkampers,
    Ik hoop dat jullie er allemaal heel veel zin in hebben, en natuurlijk hoop ik dat jullie de leiding niet teveel nachtrust hebben gegeven........ Heel veel plezier daar, en ik kijk uit naar al jullie verslagen!!!!! hartelijke groet! Hilde!!

• 03 Augustus 2014 - 11:44

Trea Van Den Brink:

Beste kinderen en leiding,
    Ik
    Volg jullie zeker iedere dag!
    Nu mooi weer, geniet allemaal en zie uit naar verslag van deze kampdag!
    Kus voor Fleur!

Trea van den Brink

• 03 Augustus 2014 - 16:03

Erna:

Een hele leuke, en goede week!!

ga genieten allemaal!!
    groetjes, Erna

• 03 Augustus 2014 - 16:58

Anne-Wil Landman:

Wat fijn om iets te lezen! We gaan zeker elke dag deze site checken!

Feliciteer Quinten maar van ons met zijn tiende verjaardag. En een high five voor Bas.

Groetjes Anne-Wil

• 03 Augustus 2014 - 19:29

Opa Kees En Oma Tilly :

Leuk om jullie dagen als SUPERHELDEN te kunnen volgen : wie weet kunnen wij er nog heel wat van leren !
    Veel plezier en GENIETEN : voor de kids en de leiding.
    Doei Joaquin

Opa Kees en Oma Tilly XXX

• 03 Augustus 2014 - 19:51

Mattanja Overbeek:

jedidjah ik vind je lief
    Levi dank je wel van de brief
    Josia ook nog ik vind je lief

van Mattanja

• 03 Augustus 2014 - 20:30

Wil Kraaij:

Heel erg leuk om wat van jullie te horen,geniet van deze week,een hele dikke kus voor Eline van papa en mama.

• 03 Augustus 2014 - 21:07

Danielle Van Veen:

Wat heerlijk om alvast weer iets over de belevenissen van het kinderkamp 2 te kunnen lezen. Ik volg jullie elke dag en zie uit naar de foto's!!
    Het beloofd vast een hele mooie week te worden.
    Dikke kus voor Hanna en Marieke!
    Groeten, Danielle

• 03 Augustus 2014 - 22:44

Margriet De Leede:

Ze hebben er lang naar uit gekeken en nu begint het dan echt. Geniet ervan met elkaar! Groetjes aan Lisa, Marleen en Manuela.

• 03 Augustus 2014 - 23:04

Elma Van Der Maarl:

Hey, Lisa, Marleen en Manuela!
    Heel veel plezier op dit kamp! We gaan elke dag even lezen wat jullie allemaal doen hoor! We hopen dat we gauw wat foto"s gaan zien!

• 04 Augustus 2014 - 10:17

Mariska Decock:

Hè Superhelden,

Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Wij wensen jullie
    een hele fijne week toe.

Groetjes en een dikke x van Hendrik, Mariska en Joris
    (papa, mama en broertje van Robin)

• 05 Augustus 2014 - 19:36

Oma Elly,:

Leuk deze verslagen. Dank aan alle lieve leiders/sters/koks ea. Ik ben blij dat onze kleindochter mee is.
    Groetjes en veel plezier.

Verslag uit: Nederland, Otterlo

Kinderkamp-2

Voor kinderen uit groep 3 t/m 8 van de basisschool (7 tot en met 12 jaar) worden op het 'Mussennest' in Otterlo elk jaar twee kampweken georganiseerd. Het 'Mussennest' ligt een paar kilometer buiten het dorp Otterlo aan de rand van de Veluwse bossen. Hier kunnen de kinderen vrij en naar hartenlust spelen. Ook op het kampterrein zelf is volop gelegenheid voor sport en spel. De deelnemers worden op grond van hun leeftijd ingedeeld in groepjes van ongeveer tien jongens en meisjes. Elke groep heeft ten minste twee leid(st)ers, zodat alle kinderen voldoende persoonlijke aandacht krijgen. Verder is er een eigen keukenteam en zijn er teams voor het ochtendprogramma en het organiseren van grote spelen. De eindverantwoordelijkheid voor alle activiteiten ligt bij de hoofdleiding. Elke ochtend is er een afwisselend programma met zang, een verhaal uit de Bijbel en knutselen (apart programma voor onder- en bovenbouw). Een belangrijk onderdeel hiervan is de 'startmotor', ook wel 'break' genoemd. Dagelijks komen de kinderen met hun eigen groep een kwartiertje bij elkaar om een stukje uit de Bijbel te lezen, te bidden en te praten. Na het middageten gaan de groepen meestal naar het bos. Hoogtepunten in het weekprogramma zijn het levend stratego, de vossenjacht, het nachtspel, de bonte avond en natuurlijk het kampvuur. http://www.onvergetelijkezomerkampen.nl

Actief sinds 03 Juni 2010